Monday, February 8, 2010

Tenang2 aja k?



Khas buat seorang teman ku..nk ckp bnyk pn xgune bnde dh jadi kan..

so ni ade lagu utk kau y slalu aku bg kt mmber2 laki@pompuan bile de probz cm ko..

mane y aku highlight tu ko bace n pk2 kan k??



Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Masih banyak teman-temanku di sini
Menemaniku

Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Wajahku juga nggak jelek-jelek amat
Ada yang mau

Ku pikir-pikir, ku pikir-pikir
Lebih baik aku menyingkir
Ku pikir-pikir, ku pikir-pikir
Lelah… ooh…


Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Paling-paling juga kalau kamu mentok
Balik padaku

Andai kau tahu
Apa yang kurasakan
Andai kau mau, mengerti

Tenang2 aja deh??

Dalam Mode KCB skrg nie..ahakz!!

9 comments:

farah@pa'in said...

haha mmg besh ur lagu;p

RuGGers |8| said...

pnh dgr ke pain?

amirulhazwan said...

mas!! namanya syiapa!!???

mohd tony saidi said...

lagu indon ke hapa ni?

pESAwah said...

hahaha

Norashikin Abdullah said...

ohh kwn ekin pun dgr lgu ni, nk kuatkn smgat dia, mse ptus cnta..hehe

RuGGers |8| said...

ami: masih mencari mas!
ustaz: yezza ustaz..shaden name kumpulan die..
dd: hahahaha
ikin: yerp,lagu bg smngt..jgn emo lebey..bkn cerai pown.. n_n

S.tia Aisar said...

bang.usha page saya,cari post sleeq,cun saja.
xpun browse kat youtube.sumpah best n sesuai dgn situasi abg skrg ni

RuGGers |8| said...

oi3..first aku dh bace dh..xsempat komen je..
second, BKN AKU ok y break..mmber daa~~ahaha

Post a Comment

suara dan kata2