Wednesday, March 10, 2010

Adik~~



adik,
bilo jauh kau udo rindu,
bilo dokek bertokak yo..
tapi kau kono ingat,
macam mano bega pn kau,
macam mano rupo kau,
apo pun result kau,
ko totap adik udo...
the one n only..
humaidathul Fikrriyyah Hamthan (ntah yo ntah tidak ejo eh ni)
semugo apo yang ko nak tercapai yo dik..



kono igt satu bondo,
time kau susah, kau ado 7 abang sorang kakak sorg omak sorang ayah,
kau yang paling kocik, harapan keluargo,
kok kau susah, gtau abg2 kau..akak kau..
selagi x putuih nyawo dari badan,
selagi tu kami sanggup berkorban utk kau..
potang sok udo balik kito jumpo..
sambung bertokak...
cito skit pasal result kau..



adik,
kau permato keluargo..
togeh eh abg2 ngan ateh kek kau bersobab..
xnk kau jadi cm ramai betino kek luar..
kami nk kau jadi pompuan solehah..
bulih doakan omak ayah time diorg dh xdo..
igt dik, jalan kau jauh laie..
selagi kau x capai apo yang ko hajat..
jangan ponah kau berhonti..
jangan ponah~~

7 comments:

pESAwah said...

i feel motivated!

RuGGers |8| said...

i'm glad that you are!meaning that u understand my languange as well my msg..thanked god~ n_n

atiqah jaya said...

bersungguh abg haa.u such a great brother larh.best sgt.ckp psal adik abg nie haa tiqa plak trase same.sdar sume bnd.;))

RuGGers |8| said...

erm..coz she's the only sis that i've ever had..sorg je adik n pompuan plk tu..sape x syg adik kan..n_n

mohd tony saidi said...

bagus2..
ust pun ada sorang jer adik pompuan..

Nurul Haniza said...

rudy,aku pun paham pe ko tulis! hehehe.betul ni,xtipu ;P

RuGGers |8| said...

ahaha..xleh lawan slank sarawak lagi kot..@_@

Post a Comment

suara dan kata2