Monday, August 2, 2010

God knows better...



Don't know where to start,
don't know how to end,
tp at least it make me realize,
its human to make mistake...

do know why i behave like that,
mungkin sebab dalam diri mereka ,mereka,saya nmpk diri saya,
dalam senyuman mereka, saya nampak senyuman saya,
dalam kegembiraan mereka, saya nampak kebahagiaan saya,
walau terpaksa di marahi,ditegur di herdik oleh orang y xmemahami,
saya xkisah...!!
sebab xpernah sesaat masa saya bersama mereka terluang tanpa makna..

mungkin jugak ada mereka2 y xberapa nk berkenan dengan sifat saya,
tapi mungkin mereka juga kurang mengerti peribadi sebenar saya,
jauh di lubuk hati,berkata saya pada diri
" di rumah itu..YUP, di rumah itu adalah SATU2NYA...
tempat di mana aku boleh menjadi diri y sebenar..."
juz simply coz dalam rumah itu,
ada satu benteng terbina dek kasih sayang di kalangan isi2 nya...
tempat di mana xkan ada backstabber,kawan y pura2 jadi kawan...


terluka nya hati2 itu dek patah kata ku,itu bukan niatku,
rimasnya jiwa2 itu dek perangaiku, itu bukan niatku,
semaknya fikiran2 itu melihat kelibat ku, itu bukan niatku,

yup,kerana saya tahu...
muka mungkin sama sempurna tapi hati xsama sifatnya..

sisa2 tika yang tinggal,
menjadi hadiah bermakna buat diri saya,
moga terus menjadi hamparan permaidani indah,
buat rumah yang bercahaya...

setiap apa yang terjadi antara saya dan mereka,
saya perlu sedar satu perkara,
GOD KNOWS BETTER...


7 comments:

mirul kacak said...

dalam hati ada taman...

I ♥ U Bakery House said...

lme da x update, tetibe update, sdeyh je kau punye post nie..

Nurul Haniza said...

rumah itu rumah yg bercahaya...moga cahayanya terus bersinar cemerlang :}

pESAwah said...

melalui itulah kita semakin mengenali diri kita dan sedar bahawa sifat manusia tidak sama. pengertian individu itu berlainan. buat kita, sentiasa tabah dan sabar dalam perkara2 yang berlaku. :) good day rudy!

p.s: saye juge ada mebuat salah. >.< huu~

RuGGers |8| said...

ara: he3..skali skale..

niza: sentiasa mendoakan..!!

dd: itulah makna sebuah keluarga.. n_n

Anonymous said...

bro.....
lame x update blog?
bz ea?.....
=)

Mai Helmy said...

شركة كشف تسربات المياة بجازان
شركة عزل خزانات بجازان
شركة عزل اسطح بجازان
شركة تنظيف مجالس بجازان
شركة تنظيف فلل بجازان
شركة تنظيف شقق بجازان
شركة تنظيف خزانات بجازان
شركة صيانة مكيفات بجازان

Post a Comment

suara dan kata2