Saturday, November 14, 2009

Novemberian..Attention!!




post kali ni didedikasi kan untuk insan2 tersayang dlm idupku y detik pertama mereka melihat bumi ni jatuh pd bulan y sama dgn aku..he3..

1) solehin amir a.k.a kalai ( 4 November)
-hooker black typhoon y super kecik tp mmg satu kepala dgn aku..dok kt tingkat bawah block aku ni..dey, epi besday!

2) Alyaa Shazwina Mohamed (5 November)
- cite sal akak aku nie??he2,ade kt post sebelum nie..

3) Nor Asyikin Redzuan (11 November)
- Ahli keluarga gamelan ku..kecik jgk org nye..bekas atlit kate mmber2..tgk fizikal, ade r kot..he3..

4) Siti Khadijah Mohamed Yusoff (12 November)
-Juga ahli keluarga gamelan y rapat dgn aku..kecik jugak..gmbr??atas nasihat2 dan pandangan, korg g r tgk sndri..link blog die ade aku letak kt tepi kanan blog aku nie..he3..ep besday d!

5) Azmi Samsudin (19 November)
- Bai,den tau kau xkan baco blog nie..tapi den nk kau tau y untung eh den dapek mmber cam kau..even omak abah kau xponah nk satu kepalo, family jarang sonang, den respect kau buleh sagho family padahal umo kau bru 19..doa den biar la satu hari sok rahmat joki tuhan tu dapek dek kau, buleh la kau buek mak abah kau banggo..amin3..



6) Zaki Mohd Amir (21 November)
- skul met dr maktab..skrg ni kt UTP amek EE..he3..muke "manis" mmber aku ni..nk tau ape y manis??haaa,part #@%$ tu mengancam beb!!ahaha..epi besday bro!!

7) Hazwan Faliq B. Halig (28 November)
- a.k.a Kunang..blockmate,homeroom-besar mate aku kt mktb dlu..perangai mmg xsenonoh xkire tempat..tp y wat gugurlz ramai cair..haaa,part mate tu..wakaka!!epi besday nang!!

8) ZulFadhli a.k.a Ijol (30 November)
- TECHIES 07/07 sure igt jejaka suara stylo nie..skrg ni blaja kt KL sound engineering.. ape khabar pn lme dh xtny..but juz want to let u know bro that u wont be forgotten..he3...

so tu lah die antare y ade dlm list aku..ade jgk lagi mcm bahiyah,amsyar n insan2 len y same segeng novemberian aku tp sori ah..xigt..ape2 pon aku doakan korg2 sume suksesssssss slaloo n tuhan je tau bertapa aku bersyukur ade korg dlm hidup aku..

TIME KASIH SUME!!

UTK KORANG SUME!!HE3,BAYANG JE R EA???

2 comments:

wanie said...

ko nyer blog dah jd tempat wish bufday org lak ek?? hahaha...

RuGGers |8| said...

utk orang2 y aku syg jgk wani..turn ko kn lmbt lagi..17th apr kan..lme lgi tu..tnggu turn naaa... n_n

Post a Comment

suara dan kata2