Wednesday, December 9, 2009

kami pasti rindu..saat itu...

**Black Typhoon 02-06..my comrades...



**Badan Dakwah Agama Rohani (BADAR) 05/06


SPM telah menutup sesi 2009 dan meninggalkan 'pengikut2 setia' nya..
n aku pn ade jgk r bace blog2 junior2 tercinta kt maktab..
masing2 dgn ayat2 y tersendiri menyatakan betapa sedihnya hati meninggal alam persekolahan y penuh dgn keindahan..

**Kem Lambaian Danau 2004..Xkan aku lupekan..SENYUM!!! n_n

**Muke2 gadis2 hot maktab..wakaka..

di kala itu jgk kembali aku teringat zaman2 aku dlu..
barisan muke2 senior y mmbuli aku mcm lahabau dlu..ha3..
dlu aku slalu pk gini, "mati r korg,xredha r dgn korg!mampos r SPM korg"..
tapi skrg aku end up ade dlm satu team men ragbi ansara..ahaha!!

**Lawatan ke maktab sekejap hari tu...


**5A1 2006..selamanya di hatiku....

aku igt lagi dlu klu balik dari umah,lets say bos bagi RM50, RM 10 sure utk senior pny grap a.k.a ration..
kije senior xd len,masuk blok E (blok f1 mase tu) bawak plastik itam kosong..
after about an hour,diorg akan kuar blok dgn plastik itam y pnuh dgn mknn..dededem..!!
paling cuak aku dgr ayat nie "f1,sabtu ni meeting batch kat blok B"
pergh!aku lagi rela balik umah dari lepak kt maktab utk wiken tu..ha3

**ha3..muke2 comel tahun 2002..baju gadut pakai tu baju legend maktab tuh..ahaha..


**Muke di kala 2004..mase mastery learning utk PMR nie..dak first dari kiri,front row ni dh berbini weh..ahaha

tapi sume tu dh jadi kenangan aku,kenangan kami sume...
saat ni,setiap dari kami dh ade hidup baru..
ade y hidup di negara orang...bersama orang2 y baru,pasangan y baru...
mungkin ade segelintir y berpeluang utk bertemu sesama sndri,mgkn juga tidak...

**Saat2 graduasi di maktab..

**Little so-called reunion for my batch..miss y'all...

tapi aku yakin dan pasti, kami pasti rindu saat itu..
saat y paling indah dalam hidup kami semua...

9 comments:

Norashikin Abdullah said...

woa..nak jd mcm abg..mesti rindu kwn2 lama kan

RuGGers |8| said...

nk jadi mcm abg??mksd ekin??ahaha..
chill je..nnti adek2 sume akan rase jgk..
tnggu ble result dh kuar nnti...

i.Z.z.A.t.I said...

waaaa.aku stress tau.sila la jangan upload gambar yang takada muka aku dalam tu boleh tak?hahha

Norashikin Abdullah said...

uitt blom terfikir lg nk tukar jntina
haha

farihah@air-ah said...

adehh,,,berdarah darah mate aq...haha..=p

Lia3003 said...

hm, sangat seronok bila dapat mengimbau kenangan

Fauzey Fahmiey said...

ouh~

i sure miss those days rudy~ haha!

those glorious yet great days at the college!
aahh~ what a memories~ =)

Atiqah.Shahruddin said...

salam. rindu gile kan..
batch kte best gile kowt..
walaupun aku tak sampai habes..=p
thanx rody banyak tolong aku..
wink..wink..
apsal gamba mojo gadis hot maktab lak?hahaha
i like! hehehe

RuGGers |8| said...

same2 nyet..there are some moment to be remembered..he3

Post a Comment

suara dan kata2